Menu
MENU

Τμήμα Tεχνικής Υποστήριξης

Πεταλά 50, Νέα Χαλκηδόνα , Τ.Κ. 14343

Τεχνική Υποστήριξη Προϊόντων της Εταιρίας μας:

Με σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή σας μετά την αγορά των προϊόντων σας, η Νovatron ΑΕ έχει οργανώσει και επανδρώσει άρτια το Τμήμα Tεχνικής Υποστήριξης έτσι ώστε να μπορέσει να λυθεί κάθε τεχνικό ζήτημα που ενδέχεται να προκύψει μετά την αγορά σας, εύκολα και γρήγορα. 

Παρακαλούμε να στείλετε e-mail στο Τμήμα Tεχνικής Υποστήριξης περιγράφοντας τεχνικό ζήτημα που αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: support@novatron.gr

Αποστολή προϊόντος για επισκευή (Τμήμα Tεχνικής Υποστήριξης , Πεταλά 50, Νέα Χαλκηδόνα , Τ.Κ. 14343):

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστείλετε κάποιο προϊόν για επισκευή και αδυνατείτε να προσέλθετε προσωπικά στο Τμήμα Tεχνικής Υποστήριξης για να παραδώσετε το προϊόν σας, είναι δυνατή η αποστολή του. Μπορείτε να αποστείλετε τη συσκευή με δική σας χρέωση και ευθύνη, με όποιο τρόπο επιθυμείτε (Courier, ΕΛΤΑ, Μεταφορική κλπ). Αν επιθυμείτε να εξοφλήσετε με αντικαταβολή, η επιστροφή του εξοπλισμού σας γίνεται πάντα με την εταιρία ταχυμεταφορών Speedex.

Για την επίσπευση και ορθή δρομολόγηση των διαδικασιών είναι σημαντικό  να εσωκλείετε στη συσκευασία το έντυπο επισκευής:

Χρονικό περιθώριο διάγνωσης βλάβης: 2-5 εργάσιμες ημέρες 

Ελάχιστη χρέωση: Σε περίπτωση μη αποδοχής της προσφοράς μας για επισκευή, η συσκευή θα σας επιστραφεί στην αρχική της κατάσταση και θα επιβαρυνθείτε με το ποσό των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τον έλεγχο και τη διάγνωση της βλάβης. Η ίδια χρέωση θα υπάρξει αν μια συσκευή είναι σε εγγύηση αλλά δεν διαπιστωθεί από το τεχνικό μας τμήμα η βλάβη που περιγράφεται από τον πελάτη.

Έκδοση Παραστατικών: Για οποιαδήποτε εργασία ή ανταλλακτικό εκδίδεται πάντα απόδειξη ή τιμολόγιο.

Απομακρυσμένη Εγκατάσταση:

Στην περίπτωση που έχετε προμηθευτεί υπηρεσία απομακρυσμένης εγκατάστασης (USB Token, θερμικού εκτυπωτή ή εκτυπωτή καρτών), παρακαλούμε να στείλετε ένα email στο support@novatron.gr με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τον 9ψήφιο κωδικό απομακρυσμένης εγκατάστασης για τον οποίο έχετε ενημερωθεί από τον πωλητή σας ώστε να δρομολογηθεί το ραντεβού με τον αρμόδιο τεχνικό. Πριν από κάθε επικοινωνία μαζί μας βοηθάει να έχετε κατεβάσει και εγκαταστήσει  την εφαρμογή απομακρυσμένου ελέγχου του υπολογιστή σας, AnyDesk, κάνοντας κλικ στο παρακάτω εικονίδιο: