Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Λεπτομέρειες
Υλοποιούμε, εγκαθιστούμε και παραδίδουμε κάθε λύση σε πλήρη λειτουργία, με απόλυτο σεβασμό στους συμφωνημένους όρους.
To Time Manager™ αποτελεί ένα αξιόπιστο, σύγχρονο, πλήρες, οικονομικό και πολύ εύκολο στη χρήση εργαλείο που βοηθά στην ελαχιστοποίηση του χρόνου υπολογισμού της μισθοδοσίας ενώ συγχρόνως συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων σε θέματα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
Ηδη περισσότερες από 2000 επιχειρήσεις και οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα χρησιμοποιούν καθημερινά το Time Manager™ και απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει.
Η Υπηρεσία Εγκατάστασης του Λογισμικού Time Manager™ αποτελείται από:
- Το ηλεκτρονικό ρολόι παρουσίας προσωπικού , το οποίο τοποθετείται στη θέση εισόδου-εξόδου του προσωπικού. Tα ρολόγια παρουσίας που διατίθενται με το πακέτο Time Manager™ συνδέονται απ’ ευθείας στο δίκτυο. Τα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας διατίθενται με αναγνώστη μαγνητικής κάρτας ή προσεγγίσεως (Proximity EM 125 Khz ή Mifare).
- Το λογισμικό ωρομέτρησης παρουσιών Time Manager™ το οποίο εγκαθίσταται στο PC του υπευθύνου Προσωπικού ή σε server.
- Τις ταυτότητες (μαγνητικές κάρτες ή κάρτες proximity) με τις οποίες είναι εφοδιασμένοι όλοι οι εργαζόμενοι. Με τη βοήθεια των ταυτοτήτων αυτών γίνεται η αναγνώριση των εργαζομένων από το σύστημα.